Door op "Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om sitenavigatie te verbeteren, sitegebruik te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen.
Terug naar overzicht
4/1/24
Oosterberg nummer 1 in klanttevredenheidsonderzoek BouwKennis
duurzaamheid
Koninklijke Oosterberg heeft opnieuw de eerste plaats behaald in het klanttevredenheidsonderzoek van BouwKennis. Ze scoorden het beste in de groep elektrotechnische groothandel. Directeur George Rietbergen: “Bij Oosterberg streven we ernaar om onze klanten een zo goed mogelijke service te bieden. Deze eerste plaats bevestigt dat wij hier ook in slagen. Daar zijn we enorm trots op.”

In de BouwKennis Score Card Klanttevredenheid geven E-installateurs aan in welke mate zij tevreden zijn over hun groothandel(s). Deze groothandels worden op veertien punten beoordeeld door hun klanten. Oosterberg kreeg op alle punten een relatief hoog tevredenheidscijfer van de E-installateurs en op tien van de veertien punten scoorde de groothandel zelfs het beste binnen de groep. Hiermee behaalde Oosterberg ook de hoogste score voor wat betreft de algemene tevredenheid.

Duurzaamheid
Het is niet de eerste keer dat ze op de eerste plaats eindigen. Oosterberg scoort al jaren hoog op klantvriendelijkheid binnen de branche. Nieuw in het onderzoek is het aspect duurzaamheid. Ook op dit gebied scoren ze het beste in de markt. Naast duurzaamheid blinkt Oosterberg met name uit in het nakomen van afspraken, betrouwbaarheid, levertijd, het meedenken met de klant en in service en klachtenafhandeling.

Over het Onderzoek

De BouwKennis Marketing Score Card is een jaarlijks terugkerend onderzoek dat onder meer inzicht in klanttevredenheid biedt. In de enquête wordt installateurs op basis van 14 aspecten gevraagd een score te geven aan de verschillende bedrijven bij wie ze klant zijn.

Meer weten over dit onderwerp?

Neem contact op met
Sebastiaan Scheers
.